♥TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

آدرس بعدی وبلاگ http://shadmehr-music31.blogsky.com

♥TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

آدرس بعدی وبلاگ http://shadmehr-music31.blogsky.com

Mohammad Zare - Divoone Az Ghafas Parid

آلبوم جدید و بسیار زیبای محمد زارع به نام دیونه از قفس پرید با 3 کیفیت + پخش آنلاین

Mohammad Zare


MP3 320

دانلود یکجا

خطا کردم

باورم کن

فقط باش

دیوونه از قفس پرید

ای وای دلم

وقت غروب خورشید

اون که رفته

دیوونه بازی

تنهایی

دیوونه از قفس پرید -  رمیکس



MP3 128

دانلود یکجا

خطا کردم

باورم کن

فقط باش

دیوونه از قفس پرید

ای وای دلم

وقت غروب خورشید

اون که رفته

دیوونه بازی

تنهایی

دیوونه از قفس پرید -  رمیکس



OGG 64

دانلود یکجا

خطا کردم

باورم کن

فقط باش

دیوونه از قفس پرید

ای وای دلم

وقت غروب خورشید

اون که رفته

دیوونه بازی

تنهایی

دیوونه از قفس پرید -  رمیکس




پخش آنلاین......................................

لطفا کمی صبر کنید تا اهنگ لود شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد