♥TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

آدرس بعدی وبلاگ http://shadmehr-music31.blogsky.com

♥TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

آدرس بعدی وبلاگ http://shadmehr-music31.blogsky.com

Babak Rahnama - The Greatest Hits

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بابک رهنما به نام The Greatest Hits، با 3 کیفیت متفاوت + پخش آنلاین

Babak Rahnama - The Greatest Hits


MP3 320

دانلود یکجا

عشق تو

خوابیدی اما می تابه چشمات

نور خدا و خورشید

بهترین روزهای عمرم

پیدا کن مرا

خدای من ، منو به عشقم برسون

زندگی با تو بهتره

اگه خدا بخواد ، من موفق میشم تو زندگی

منو بالا میبری

آهسته می بوسم تو را

شبهایی که تا صبح به فکر تو بودم

زندگی رو شناختم با تو



MP3 128

دانلود یکجا

عشق تو

خوابیدی اما می تابه چشمات

نور خدا و خورشید

بهترین روزهای عمرم

پیدا کن مرا

خدای من ، منو به عشقم برسون

زندگی با تو بهتره

اگه خدا بخواد ، من موفق میشم تو زندگی

منو بالا میبری

آهسته می بوسم تو را

شبهایی که تا صبح به فکر تو بودم

زندگی رو شناختم با تو



OGG 64

دانلود یکجا

عشق تو

خوابیدی اما می تابه چشمات

نور خدا و خورشید

بهترین روزهای عمرم

پیدا کن مرا

خدای من ، منو به عشقم برسون

زندگی با تو بهتره

اگه خدا بخواد ، من موفق میشم تو زندگی

منو بالا میبری

آهسته می بوسم تو را

شبهایی که تا صبح به فکر تو بودم

زندگی رو شناختم با تو

 

 

پخش آنلاین

........................................

لطفا کمی صبر کنید تا اهنگ لود شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد